In het gras met laptop

Twitter is geen prikbord!

Geplaatst door:

Michel van Collenburg is een conceptuele denker én doener. Vol energie gaat hij buiten de gebaande paden aan de slag met uitdagingen op het gebied van marketing en communicatie. Met focus op het doel van communicatie en niet het middel. Van het opstellen en uitvoeren van een communicatie- en mediaplan tot het bedenken en regisseren van filmpjes. Van het geven van workshops over social media of corporate storytelling tot het schrijven van blogs en artikelen. Zijn belevenissen als projectleider, teammanager en communicatieadviseur binnen profit en non-profit maken hem allround… En een tikje eigenwijs. Maar wel met stijl en een flinke dosis humor, volg hem ook op Twitter:  @vancollenburg.

“wie helpt mij aan een leuke, uitdagende baan als management assistente, 24 uur pw, max half…

In aanloop naar de Olympische Spelen in Sotsji werd er weinig over sport gesproken. De mensenrechten in Rusland staan ter discussie en politici staan in de schijnwerpers in plaats van de atleten. Uiteraard is het een gesprek dat gevoerd moet worden, maar laten we vooral niet vergeten waar de Spelen om draaien: prestaties. Atleten gaan door het vuur voor een gouden plak, het liefst met een…

Zoals ieder jaar is december de maand van de bezinning en januari de maand waarin je vooruit kijkt en plannen opstelt voor het nieuwe jaar. Natuurlijk zijn de goede voornemens voor Carrièreverhalen al wel gemaakt, maar het is geen overbodige luxe om hierbij rekening te houden met de trends voor 2014. Zeker op het gebied van online (content)marketing zijn de ontwikkelingen in een stroomversnelling terecht gekomen…

blogpost opening infog Bedankt voor de fantastische start!

 In 2013 werd Carrièreverhalen geboren, een idee dat zich ontwikkelde tot een uniek jobboard vol verhalen. Het afgelopen jaar hebben we veel bereikt en veel geleerd, mede dankzij u! We hebben gezien dat corporate storytelling werkt: het vacaturebereik neemt significant toe,…